План засідань методичного об'єднання класних керівників

І засідання

№ з/п Зміст Відповідальні Відмітка про виконання
1. Аналіз виховної роботи за 2016 -2017 навчальний рік. Здобутки та недоліки. Голова МО
2. Визначення основних напрямків методичної роботи на 2017 -2018 начальний рік. Обговорення та реалізація методичної проблеми МО класних керівників. Затвердження плану роботи методичного об’єднання та планів виховної роботи класних керівників на 2017 – 2018 навчальний рік. Голова МО
3. Про планування роботи у напрямку національно-патріотичного виховання Педагог-організатор
4. Про організацію роботи з дітьми пільгових категорій Голова МО, класні керівники
5. Про організацію роботи медико-педагогічного контролю уроків фізичної культури класними керівниками Заступник директора з НВР
6. Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів. Спеціаліст з ОП
7. Про організацію роботи з батьками протягом навчального року Голова МО
8. Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей Голова МО
9. Особливості виховної діяльності на 2017 -2018 начальний рік. Тижні знань БЖ Заступник директора з НВР
10. Рекомендації щодо проведення першого уроку. Голова МО

Робота між засіданнями

№ з/п Зміст Відповідальні Відмітка про виконання
1. Підготовка та проведення першого уроку. Класні керівники
2. Організація та проведення заходів за планом КТС. Педагог - організатор
3. Контроль за станом відвідування учнів школи. Класні керівники
4. Профілактична робота з учнями схильними до правопорушень. Психолог, класні керівники

ІІ засідання

№ з/п Зміст Відповідальні Відмітка про виконання
1. Про стан відвідування учнів школи Класні керівники
2. Особистісно-діяльнісний підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та виховання в НВО Голова МО
3. Профілактика травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті. Спеціаліст з ОП
4. Психологічна робота з учнями. Результати проведеного анкетування з учнями 5 класу. Психолог
5. Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління. Психолог
6. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу у виховній діяльності класного керівника Голова МО
7. Аналіз проведення тижня знань безпеки життєдіяльності Педагог-організатор, класні керівники

Робота між засіданнями

№ з/п Зміст Відповідальні Відмітка про виконання
1. Організація та проведення заходів за планом КТС. Педагог - організатор
2. Контроль за станом відвідування учнів школи. Класні керівники,
3. Діагностика творчих здібностей учнів. Психолог, класні керівники
4. Опрацювати інструктивно-методичні матеріали з виховної роботи. Голова МО

ІІІ засідання

№ з/п Зміст Відмітка про виконання
1. Аналіз роботи МО класних керівників за І семестр 2017-2018 навчального року. Голова МО
2. Планування роботи класних керівників на ІІ семестр 2017-2018 навчального року. Надання методичних рекомендацій щодо проведення заходів за планом роботи школи. Заступник директора
3. Попередження дитячого травматизму. Класні керівники
4. Про стан роботи з профілактики правопорушень серед учнів закладу Педагог-організатор
5. Підсумки проведеної роботи з національно-патріотичного виховання у І семестрі Голова МО
6. Розв'язання проблем адаптації учнів у 5-му класі до навчання в середній школі. Психолог
7. Забезпечення ефективності процесу гуманістичного виховання в нинішній соціокультурній ситуації, створення сприятливих педагогічних умов для виховання особистості на базі духовних, гуманістичних цінностей та реалізації її потенціалу. Голова МО

Робота між засіданнями

№ з/п Зміст Відповідальні Відмітка про виконання
1. Організація та проведення заходів за планом КТС. Педагог - організатор
2. Контроль за станом відвідування учнів школи. Класні керівники
3. Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів. Психолог
4. Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем. Голова МО

ІV засідання

№ з/п Зміст Відповідальні Відмітка про виконання
1. Підвищення розвивальної ефективності виховання особистості дитини шляхом відкриття, усвідомлення й привласнення загальнолюдських та національних моральних норм як цінності особистого життя, які утворюють внутрішній стрижень особистості - ціннісну морально-етичну орієнтацію, яка слугує основою розвитку та самореалізації в умовах соціокультурної діяльності. Голова МО
2. Попередження дитячого травматизму Класні керівники
3. Аналіз відкритих виховних заходів Усі члени МО
4. Формування активно життєвої позиції учнів в умовах особистісно орієнтованого виховання.
5. Про стан роботи з батьками Голова МО
6. Про стан відвідування учнями навчальних занять Голова МО

Робота між засіданнями


№ з/п Зміст Відповідальні Відмітка про виконання
1. Методично – консультативна робота з класними керівниками Заступник директора
2. Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем. Голова МО
3. Контроль за станом відвідування учнів школи. Заступник директора
4. Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів. Психолог
Кiлькiсть переглядiв: 485

Коментарi